Overslaan naar content

Service Manager

HIBRID

Wat ga je doen

Als Service Manager sta je voor een optimale dienstverlening. Je neemt initiatief, ook als de omgeving hectisch is. Door servicegerichtheid zorg je voor hoge klanttevredenheid. Je begrijpt de belangen en bent gericht op langdurige partnerships.


Tijdens projecten help je klanten en DevOps teams met de voorbereiding op de beheerfase. Na livegang ben je scherp op gemaakte afspraken en houd je belanghebbenden op de hoogte van ontwikkelingen. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van beheercontracten en draagt verbetervoorstellen aan om processen te optimaliseren. Daarnaast zorg je voor een goede samenwerking met ondersteunende teams.

Wie zijn wij

Wat kun je verwachten? Een dynamische werkomgeving waar innovatie, betrouwbaarheid en elkaar helpen voorop staan. We verkennen en passen nieuwe technologieën toe om onze diensten voortdurend te verbeteren.


Bij HIBRID Conclusion staat de continuïteit van informatievoorziening centraal. Met ruim 25 jaar ervaring in het beheren van complexe data-ecosystemen zorgen wij voor betrouwbare en tijdige informatie. Bij ons kun je je volledig richten op innovatieve Cloud omgevingen en het verbeteren van onze core business: het ontzorgen van informatievoorziening.

Wat bieden wij

  • Een salaris passend bij jouw ervaring en expertise
  • Een contract voor onbepaalde tijd met mogelijkheid tot parttime werken
  • Een leasebudget en bonusregeling
  • Telefoon en laptop van de zaak
  • Onkostenvergoeding én internetvergoeding
  • Sabbatical opties en goede pensioenverzekering
  • 27 vakantiedagen en 2 prestatieverlofdagen
  • Aandacht voor een persoonlijk ontwikkelingsplan en veel mogelijkheden om kennis uit te bouwen via cursussen, trainingen en opleidingen
  • Flexibel werken: regie over je eigen werktijden - naast thuis en bij de klant, bieden we je een goed bereikbare werkplek in Amsterdam met een prachtig uitzicht over het IJ
  • Wekelijkse stoelmassage, een gym, een grachtensloep, dakterras en café waar je altijd even een praatje kunt maken met je collega’s

Wat breng jij mee

  • HBO werk- en denkniveau
  • Alerte, nieuwsgierige en proactieve houding, gericht op het ontwikkelen van jezelf én je team
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een complexe IT omgeving
  • Ervaring met ITIL en servicemanagement tools als Topdesk/ServiceNow
  • Je hebt kennis van SLA en DAP overeenkomsten
  • Je hebt oog voor commerciële kansen
  • Pré: Je hebt ervaring met Agile werken en DevOps werkwijzen in een Azure omgeving
  • Pré: Kennis van data omgevingen als DWH/BI/Datasciene
  • Amsterdam
HIBRID

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
  • Amsterdam
HIBRID